Pages

12/06/2015

Canon EOS 1200d: Wat een ding!


Hoi!

Ik kan het nog steeds niet goed geloven! Ik ben geslaagd voor mijn VWO! Om mezelf daarop te trakteren had ik beloofd een spiegelreflexcamera te kopen. Dit heb ik dan ook gelijk gedaan! Het is de Canon EOS 1200D geworden. De kitlens die erbij zit is een EF-S 18-55 DC III. Omdat er een goede deal was, kon ik er ook gelijk voordelig een tas bij krijgen, wat ontzettend handig is! Ik kan je nu al zeggen dat ik er ontzettend blij mee ben en je kan zeker veel foto's verwachten op deze blog! Hieronder zal ik een paar van de mooiste zetten van vandaag. Ik heb namelijk een boswandeling gemaakt in dit warme weer...!










Zoals je ziet ben ik al aardig bezig geweest. Ik vind het heel leuk om te doen! Alle foto's zijn in andere settings gemaakt, die ik niet uit m'n hoofd weet. Ik heb foto's gemaakt van van alles (dit zijn ze lang niet allemaal), om allerlei verschillende instellingen uit te proberen. De meeste zijn automatische of deels handmatige settings; nog geen compleet handmatig ingestelde foto's. Maar dat komt nog wel! Vooral de close-up foto's vind ik erg mooi. 
Kortom: Ik ben tot nu toe ontzettend tevreden en ik blijf nieuwe functies ontdekken! Gelukkig heb ik door de vakantie heel veel tijd om lekker te spelen met de camera!
:)

No comments:

Post a Comment