Pages

19/05/2015

Nieuwe layout + update

Hoi!

Layout
En ja hoor, ook voor mij is 't tijd om af en toe van layout te veranderen, en dat is best leuk want dat kan heel gemakkelijk! Ik gebruikte eerst altijd een standaard blogger sjabloon dat ik dan zelf helemaal aanpaste naar mijn voorkeur. Dat was altijd best leuk, maar als ik dat elke keer moet doen krijg ik echt schele ogen. Vandaar dat ik nu een keertje iets anders heb geprobeerd! Ik heb namelijk zitten zoeken op (gratis) templates (alsof ik daar geen schele ogen van kreeg...). Er zijn heel veel sites die gewoon gratis templates zo beschikbaar hebben om te downloaden! Heel fijn! Deze is van www.gooyaabitemplates.com !
Ik weet nog niet of ik er 100% tevreden mee ben, omdat ik er zelf helemaal niets aan kan aanpassen nu. Maar ik vond het leuk om een keer iets anders te proberen, en jullie zullen het wel doorhebben als ik een betere template heb gevonden, of de oude weer terug heb. 
Als iemand nog tips heeft m.b.t. templates of zelf customizen, hoor ik het wel! Ik vind het namelijk erg leuk om een beetje te sleutelen aan m'n blog en hem zo een ander uiterlijk te geven :). 

Examenstress? Wel nee!
Ik ben nog steeds druk bezig met de examens. Ik heb er nu drie gehad (ik had maandag natuurkunde), en ben nu hard aan het leren voor biologie van morgen. Nou ja, ik zeg wel  'hard aan het leren', maar dat is eigenlijk niet zo. Ik voel me namelijk niet heel erg lekker, en volgens mij komt dat door de stress of zo. Ik voel me de hele tijd heel erg zenuwachtig, m'n hart racet ook best hard... Terwijl ik zelf in m'n hoofd niet zit te stressen of zo! Gek is dat hè! Maar 't gaat wel weer over natuurlijk, en binnen de kortste keren heb ik drie maanden vakantie en nergens meer om over te stressen (behalve dan voor allerlei dingen naast school, haha).

DSLR
Een ander dingetje wat ik eigenlijk ook wel even wil melden is het feit dat ik misschien wel een camera wil gaan kopen. En dan eigenlijk geen compact- of systeemcamera, maar een (digitale) spiegelreflexcamera (=DSLR). Deze zijn wel een tikkie duurder, en ik ben eigenlijk niet van plan om gelijk fortuinen uit te geven, maar ik wil mezelf misschien wel een mooi instapmodelletje schenken. Als ik geslaagd ben. Verwen jezelf! 
Ik vind fotografie namelijk best wel heel erg leuk. Ik heb al rondgesnuffeld op fotografieblogs en ben het één en ander te weten gekomen over camera's en fotografie in het algemeen. Maar goed, dat lijkt me dus wel wat. Als ik die camera nou daadwerkelijk ga kopen, dan zal dat inhouden dat deze blog meer de fotografiekant op zal gaan. Met mooie plaatjes van o.a. de natuur (en waarschijnlijk mijn leven). Hopelijk wordt dat wat!!!

:)

Bron afbeelding: http://www.feelyourbest.com/wp-content/uploads/no-stress.jpg 

No comments:

Post a Comment