Pages

28/05/2015

20 dingen voor in de zomer

Hoi!

Ik kan het bijna niet geloven, maar het is voorbij! Voor eventjes dan. Ik ben gewoon klaar met de examens! Wat een geweldig gevoel, zeg. En ik kan gewoon alles doen wat ik wil! Alles! Helaas ben ik een enorme chaoot en word ik dus chaotisch van alle ideeën van dingen die ik kan doen. Echt heel gek. Daarom heb ik maar even een lijstje gemaakt met dingen die ik deze zomer wil/ga doen! Het wordt vast en zeker een leuke zomer! :)

1. De Chicklit.nl Reading Challenge! Dit is een challenge met 31 boeken. Maar niet zomaar boeken. Je kan de boeken eigenlijk zelf 'kiezen'. Er staat een beschrijving op het lijstje per boek, bijvoorbeeld: 'Een boek dat is geschreven door iemand die dezelfde initialen heeft als jij'. Super leuk dus! Het is dus bedoeld om deze challenge in het jaar 2015 af te ronden, maar ik wil hem in deze zomer afkrijgen. Ambitieus? Misschien wel...
(Als je geïnteresseerd bent: )

2. Rijlessen! Ja, heus! Ook ik moet eraan geloven. Vanmiddag heb ik mijn proefles bij de ANWB (in een simulator omdat ze mij nog niet op de weg vertrouwen...)!! Ze hebben een goede zomerdeal met alles erop en eraan, dus dat gaan we doen! Met grote dank aan mijn ouders, die dit allemaal willen financieren omdat ik 18 ben geworden en (waarschijnlijk, hopelijk) geslaagd zal zijn. 

3. Treinentrip door Nederland. Je hebt bij de NS altijd van die zomerdeals dat je bijvoorbeeld een hele dag lang door heel Nederland kan treinen voor een klein prijsje. Dat lijkt me dus heel leuk om een keer te doen! Ontbijt in Zeeland, lunch op het Drielandenpunt, diner in Friesland! Klinkt als een goede deal!
4. Naar Parijs! Ik realiseer het me nog nauwelijks, maar half augustus ga ik eindelijk weer naar Parijs, mijn grote liefde! Geweldig toch! Ik heb er nu al zo'n zin in, ook al duurt het nog best lang...

5. Naar Bretagne! Weer Frankrijk! Eindelijk weer een Franse zomer :)! Ik zit daar met mijn familie voor twee weekjes op een camping aan zee. Klinkt heerlijk! Hopelijk zit het weer mee!

6. (leren) Fotograferen
7. Bloggen
8. Bruin worden (gaat dat hem worden in dit snertweer...?)
9. Genieten (goh!)
10. Om 2 uur 's nachts naar de McDrive (dat lijkt me gewoon lachen, oké?)
11. Shoppen (moet toch ook gebeuren!)
12. 's Avonds zwemmen in de (Amstelveense) poel (dat was mijn doel van vorige zomer, heb ik toen        niet gedaan...)
13. Pennyboarden
14. 's Avonds naar het strand = sunset time!!!
15. Met vrienden heel veel lol  hebben
16. Allerlei verplichte dingen die ik moet regelen omdat ik ga studeren/omdat ik 18 ben!
17. Werken ('I need a dollar, dollar, dollar is what I need!' hoewel ik eigenlijk liever euro's heb)
18. Pasar Malam (6 juni al!)
19. Bij oma logeren en gezellige dingen doen (dat is een must voor mijn zomer!)
20. Amsterdam nog beter verkennen (het blijft een leuke stad)

Dit zijn de ideeën die nu in mij opkomen. Er zal vast nog een hoop bijkomen want het gebeurt ook heel vaak dat ik spontaan (impulsief) ideeën heb en die dan ga doen. Als iemand leuke ideeën heeft, zijn ze altijd welkom! Wat ga jij deze zomer doen? 

:)

Afbeelding: Milliwall

2 comments:

  1. wat een leuk lijstje! Mijn examens zijn ook voorbij. Zo'n heerlijk gevoel <3 liefs!

    ReplyDelete